środa, 4 września 2013

KONKURS!!!






KAŻDY KTO SPEŁNI  PONIŻSZE WARUNKI
 
WEŹMIE UDZIAŁ W LOSOWANIU. 
NAGRODĄ DLA WYLOSOWANEJ OSOBY JEST KOMPLET: 

TACA OZDOBIONA METODĄ DECOUPAGE 
I METALOWY POJEDYNCZY WIESZAK.


 ISTNIEJĄ DWIE OPCJE UDZIAŁU W ZABAWIE


I Dla blogujących 3 warunki do spełnienia:

1. Dodaj mój banerek u siebie na blogu wraz z linkiem postu.
2. Pozostaw komentarz pod postem odpowiadając na pytanie - co podoba Ci się w Nostalgii? Może to dotyczyć Nostalgii ogólnie lub konkretnego przedmiotu, który Was urzekł. Interpretacja tego pytania dowolna  :)

3. Dodaj Nostalgię do obserwowanych :)


II Dla nie blogujących 3 warunki do spełnienia na Facebooku :


1. Pozostaw komentarz pod postem na FB
odpowiadając na pytanie - co podoba Ci się w Nostalgii?
2. Polub moją stronę Nostalgia Handmade na FB
3. Udostępnij post z KONKURSEM na swojej tablicy.



ZABAWA TRWA DO 4 PAŹDZIERNIKA

 Regulamin : 

1. Sponsorem oraz organizatorem KONKURSU jestem ja.
2. Candy trwa od dzisiaj tj. 04.09. do 04.10.2013r. do godziny 20.00.
3. Jednego zwycięzce wyłonię poprzez losowanie.
4. Zwycięzca ma 5 dni od ogłoszenia wyników na zgłoszenie się po nagrodę, 
jeśli się nie zgłosi w tym czasie wylosuję następną osobę.
5. Losowanie zwycięzcy odbędzie się tylko wtedy, gdy
do konkursu zgłosi się minimum 30 osób.
6. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.

15 komentarzy:

Pocopotka j pisze...

uwielbiam klimat jaki tu panuje-zmysłowy, twórczy, eteryczny.
oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie, baner już wieszam na moim blogu, a obserwuje już od dawna

Fiołeczek pisze...

Ależ słodkości! :)
Staję w szranki, warunki spełnione na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com :)
Wszystko mi się u Ciebie podoba. Buszowałam po Twoim sklepiku i wpadłam po uszy, jak zobaczyłam wieszak z łódką :) Cuuuuuudny!
Zawieszki są genialne, a już tej tacki z candy nie popuszczę ;]

Buziaki
Fiołeczek

Martyna. pisze...

:)
Przeglądałam twój blog kilka razy, i na co szczególnie zwrócilam uwagę jest JAKOŚĆ wykonania poszczególnych rzeczy oraz POMYSŁOWOSĆ:) Gratuluję :) Z pewnością będę tu częściej zaglądać:)
Obserwuję oczywiście: jako M@RTI
Banerek dodałam u siebie na blogu
www.martistalove.blogspot.co.uk
Pozdrawiam:)

abc pisze...

Dodałam do obserwowanych jako: jadeitgirl
Bannerek znajdziesz na moim blogu: jadeitgirl.blogspot.com
Odpowiedź na pytanie: Gdy pierwszy raz zajrzałam na Twój blog urzekły mnie wszystkie cudeńka, których zdjęcia są tutaj publikowane. Uwielbiam tutaj zaglądać, odwiedzać Cię i wyczekiwać kolejnych notek z handmade'owymi rzeczątkami :)

lewandowska pisze...

Obserwuję jako lewandowska
Banner na blogu: www.mlewandowska.blogspot.com

Odpowiedź na pytanie: Bardzo mnie urzekł pokój Julii, jest taki sentymentalny, uroczy i na miejscu rodziców, przesiadywałabym w nim wraz z córeczką całe dnie. :) Ale ogólnie, wszystkie wpisy są ciekawe, Twoje rzeczy kojarzą mi się z Prowansją, nie ma w nich przepychu, są skromne, a jednocześnie wzbudzają ciepłe odczucia i są eleganckie. :)

aldia pisze...

przepiękne przedmioty! i do wygrania i te na Twoim blogu.
oczarowałaś mnie! naprawdę! :))
tak dużo mi się podoba, że ciężko coś wyróżnić. bardzo urzekło mnie serce na I rocznicę ślubu ze zdjęciem pary młodej, piękna pamiątka.
oczywiście z wielką chęcią biorę udział w zabawię i na pewno zostaję tu na dłużej! :)
pozdrawiam cieplutko!

Zuza pisze...

zgłaszam sie;)
w Nostalgii podooba mi się pasja z jaką wykonujesz wszystkie swoje przecudne przedmioty;) każdy z nich to małe arcydzieło i naprawdę zostaje Ci tylko pozazdrościć talentu, pasji i zamiłowania do wypuszczania spod swoich rąk takich cacek;)
obserwuję jako fraglesik
dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

Paula pearls pisze...

chętnie wezmę udział w zabawie bo nagrody są przepiękne!
a w nostalgii najbardziej podoba mi się Styl!

Unknown pisze...

z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje bogate Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
Jestem fanką tego stylu i te piękności idealnie wkomponowałyby się w mój salon.

Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

Unknown pisze...

Staje w ogonku :0) baner u mnie na blogu wiec zapraszam w odwiedziny http://skradzionechwile.blogspot.com/ obserwuje jako Magda Wrona

Unknown pisze...

Nostalgie uwielbiam za te piękne rzeczy i klimat jaki tu panuje:)
Baner: http://majowa-mama.blogspot.com/.
Obserwuję jako Agnieszka Maja

Katalog-blogow.pl pisze...

Bardzo fajny konkurs i w ogóle cały blog! :-) Zapraszamy do dodania bloga w naszym serwisie i przy okazji do dodania informacji o konkursie (http://www.katalog-blogow.pl/candy-rozdania-i-konkursy/) Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia! :-) Pozdrawiamy serdecznie.

yvonne pisze...

Zgłaszam się do konkursu. Mnie w blogu urzekł wieszak, nie bielony, z hasłem o pięknie :) i serce też :).

Unknown pisze...

Urzeka mnie serce włożone w każdy szczegół w projektach, ich unikatowość i prostota. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

Unknown pisze...

obserwuję jako old smugler
Banerek jest tu: http://smuglerold.blogspot.com/
Podoba mi się Twoja kreatywność